Wysyłki i zwroty

Paczki są nadawane w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.

Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Doradzamy zebrać kilka produktów w jednym zamówieniu aby uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.


Opakowania są odpowiednich rozmiarów i twoje produkty są dobrze zabezpieczone.

 

ZWROT I REKLAMACJE:

Zgodnie z Ustawą  Klient może w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy, rezygnując z towaru zakupionego w sklepie internetowym www.upieczchleb.pl

Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, a także musi posiadać oryginalne opakowanie.

Klient dokonując zwrotu winien przysłać do nas w ciągu 14 dni towar oraz formularz odstąpienia od umowy na odległość (zakładka "dostawa i zwrot")

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Towar musi być zapakowany w sposób gwarantujący jego bezpieczny transport.

Na przesyłce powinien być napis „ZWROT”    

Zwroty należy kierować na adres:

ADRIA

Żeromskiego 25

55-100 Trzebnica

tel. 502 621 824

                        

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu(paragon, nr. faktury) dane i nr. konta bankowego w celu zwrotu kosztów za towar

Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient w terminie 7 dni roboczych otrzyma zwrotu za towar, w przepadku sprzedaży na fakturę Vat, zostanie też wysłana faktura korygująca.

Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty dostarczenia zwracanego towaru do przedsiębiorcy. 

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

REKLAMACJA PACZKOMATY INPOST

informujemy, że zgodnie z Regulaminu świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 podczas odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie w celu skorzystania z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce paczkomatu. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy.

Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularz.