Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

 

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.upieczchleb.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.upieczchleb.pl jest prowadzony przez firmę:

ADRIA - Mieszanki Piekarskie

ul. Kościelna 55-7

55-100 Trzebnica, Polska
Nip: 915-152-42-37
Regon: 932901440



 

3. Adres do korespondencji i siedziba sklepu : 

ADRIA

ul. Żeromskiego 25

55-100 Trzebnica, Polska
e-mail: Sklep@UpieczChleb.pl

 

 
4. Zakup w sklepie internetowym www.upieczchleb.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

 

II. Procedura składania i realizacji zamówień

 

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty".

 

By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

 

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

 

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

 

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma ADRIA zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

 

9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

 

10. Firma ADRIA zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

 

11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.upieczchleb.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

 

12. Firma ADRIA wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

 

 

 

 

 

 

 

III. Procedura zwrotu towaru

 

14. Zgodnie z Ustawą  Klient może w terminie  14 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy, rezygnując z towaru zakupionego w sklepie internetowym www.upieczchleb.pl

 

15. Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, a także musi posiadać oryginalne opakowanie.

 

16. Klient dokonując zwrotu winien przysłać do nas w ciągu 14 dni towar oraz formularz odstąpienia od umowy na odległość (zakładka "wysyłka")

 

17. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

 

18. Towar musi być zapakowany w sposób gwarantujący jego bezpieczny transport.

 

19. Na przesyłce powinien być napis „ZWROT”    

 

20. Zwroty należy kierować na adres:

 

ADRIA

ul. Żeromskiego 25

55-100 Trzebnica
Nip: 915-152-42-37
Regon: 932901440
r

 

                       

 

21. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu(paragon, nr. faktury) dane i nr. konta bankowego w celu zwrotu kosztów za towar

 

22 . Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient w terminie 7 dni roboczych otrzyma zwrot pieniędzy za towar, w przepadku sprzedaży na fakturę Vat, zostanie też wysłana faktura korygująca.

 

 23. Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

 

24. Konsument ponosi bezpośrednie koszty dostarczenia zwracanego towaru do przedsiębiorcy. 

25. REKLAMACJA PACZKOMATY INPOST 

informujemy, że zgodnie z Regulaminu świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 podczas odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie w celu skorzystania z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce paczkomatu. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy.

Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularz.

 

IV. Ceny usług transportowych

 

Odbiór w Paczkomacie InPost (czas dostawy ok. 2 dni roboczych):

    1 kg - 24 kg - 12,50 zł

Wysyłka kurierem  (czas dostawy ok. 2 dni roboczych)  

    1 kg - 28 kg - 17-18 zł
   29 kg - 56 kg - 34-35 zł

Wysyłka kurierem pobranie (czas dostawy ok. 2 dni roboczych)  
  

    1kg- 28kg -22,50zł

    28kg-56kg - 46zł

 

V. Płatności Blue Media

1. Obsługujemy płatności kartami płatniczymi (czas realizacji zamówienia 1-3 dni):

* Visa

* Visa Electron

* MasterCard

* MasterCard Electronic

* Maestro

2. W przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na rachunek karty użytej do płatności) [np. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego."]

3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.