W dniach od 5.09 do 13.09.2024 przebywamy na urlopie! Zamówienia składane w tych dniach będą realizowane od 16.09.2024 Za utrudnienia serdecznie przepraszamy!
Resume working normally the 2024-09-16Paczki są nadawane w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.
Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Doradzamy zebrać kilka produktów w jednym zamówieniu aby uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
Opakowania są odpowiednich rozmiarów i twoje produkty są dobrze zabezpieczone.
ZWROT I REKLAMACJE:
Zgodnie z Ustawą Klient może w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy, rezygnując z towaru zakupionego w sklepie internetowym www.upieczchleb.pl
Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, a także musi posiadać oryginalne opakowanie.
Klient dokonując zwrotu winien przysłać do nas w ciągu 14 dni towar oraz formularz odstąpienia od umowy na odległość (zakładka "dostawa i zwrot")
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Towar musi być zapakowany w sposób gwarantujący jego bezpieczny transport.
Na przesyłce powinien być napis „ZWROT”
Zwroty należy kierować na adres:
ADRIA
Żeromskiego 25
55-100 Trzebnica
tel. 502 621 824
Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu(paragon, nr. faktury) dane i nr. konta bankowego w celu zwrotu kosztów za towar
Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient w terminie 7 dni roboczych otrzyma zwrotu za towar, w przepadku sprzedaży na fakturę Vat, zostanie też wysłana faktura korygująca.
Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty dostarczenia zwracanego towaru do przedsiębiorcy.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
REKLAMACJA PACZKOMATY INPOST
informujemy, że zgodnie z Regulaminu świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 podczas odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie w celu skorzystania z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce paczkomatu. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy.
Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularz.